fbpx
RECON

+38 098-710-10-47 | +38 099-708-49-21

Типи поколінь і вибір нерухомості

Типи поколінь і вибір нерухомості

Сучасний ріелтор – це майстер, який повинен чітко розпізнавати побажання будь-якого клієнта, який до нього звернувся. Для розуміння цих побажань ріелтору слід вміти розбиратися в психології поколінь, тобто людей, які виросли і живуть у певний період часу, мають схожі цінності та яким притаманні характерні риси.
Тому професійний фахівець з нерухомості, який у своїй роботі використовує теорію поколінь, дуже швидко підбирає об’єкт і з першого або другого разу потрапляє в ціль.

Саме теорія поколінь дозволяє швидко знайти підхід до людини і створити комфортні умови для продажу, покупки або оренди. При цьому слід пам’ятати, що навіть люди з одного покоління дуже індивідуальні, тому необхідно отримати максимум інформації від клієнта ще на етапі домовленостей.
Сьогодні вчені виділяють п’ять поколінь, з якими ми зустрічаємося в процесі роботи:
— традиціоналісти (народжені до 1945 року);
— бебі-бумери (1946-1964 рр.);
— покоління Х (1965-1979 рр.);
— покоління Y (1981-1995 рр.);
— покоління Z (1996 і пізніше).

Основні покоління, з якими ми працюємо, – це бебі-бумери, покоління X і Y. При цьому не забуваємо, що покоління Z вже виросло і приймає самостійні рішення, що стосуються нерухомості.
Давайте розглянемо характеристики цих поколінь – це дасть нам можливість краще розібратися, яку нерухомість готові купувати представники того чи іншого покоління.

Вік покоління бебі-бумерів сьогодні – від 56 до 70+ років. Вони рідко приймають рішення без дітей, тому тут головну роль відіграє покоління Х. Але якщо все ж таки доводиться стикатися з «бебі-бумерами», важливо розуміти, що найчастіше їм потрібно житло, схоже на те, в якому вони або живуть зараз, або про яке мріють. Також воно може бути схожим на будинок їхнього дитинства.

Дуже цікавим є покоління Х. Це люди, яким довелося свого часу першими пройти від планової економіки й отримання житла від держави до підприємництва та покупки житла за власні гроші. Вони першими стали освоювати ринкову економіку, комп’ютери, інтернет і мобільний зв’язок. Для цього покоління важливо дотримуватися балансу між роботою та особистим життям, його представники частіше купують традиційне житло на вторинному ринку, а саме квартири в будинках 90-х років. Найголовніше при роботі з такими клієнтами – вислухати їхні побажання та здійснювати пошук чітко за запитом. Вони готові витрачати свій час на поїздки та перегляди лише для того, щоб побачити все на власні очі. Покоління Х знає чого хоче, і тому буде шукати довго і наполегливо.

Покоління Y або міленіали – це люди у віці від 25 до 40 років з хорошою освітою і високим рівнем достатку. Вони народилися, коли технології вже щільно увійшли у повсякденне життя. Це покоління росло у висококонкурентному середовищі. Їм властиво бути 24 години на добу онлайн, чого не скажеш про покоління Х. Їм притаманні працелюбність, амбіції, нестандартні ідеї та рішення, турбота про здоров’я. Тому їхній вибір – це сучасне житло в новобудовах, в екологічно чистих районах, де є ліс, озеро, річка. Наявність парку – величезна перевага, адже багато хто займається спортом. Описуючи житло своєї мрії, вони вказують локацію в якості основного параметра. Перш ніж їхати на перегляд об’єкта, вони завжди хочуть побачити фотографії та опис, оскільки дуже цінують свій час і не готові його витрачати. Під час перегляду і вибору нерухомості можуть покладатися на думку друзів. Для них важливо не скільки квартир або будинків їм показали, а які саме. В першу чергу цінують якість, зручність та екологічність.

І, нарешті, покоління Z – це майбутнє світової економіки. Сьогодні не так вже й багато представників цього покоління купують власну нерухомість, але є ті, хто вже дуже добре заробляє і тому незалежні у прийнятті рішень щодо купівлі. Ці люди завжди на зв’язку з будь-якого пристрою, де б вони не знаходились, використовують всілякі месенджери і соціальні мережі. Під час вибору нерухомості гнучкість буде основним критерієм співпраці з ріелтором. Це покоління було народжене в різних соціальних умовах, але сьогодні багатьом з них доступні можливості розвитку. Щоб стати фахівцем не потрібно закінчувати університет – можна пройти курси й отримати набагато більше. Це відкриває їм широкі можливості для заробляння грошей. До нерухомості вони ставляться спокійно, частіше віддаючи перевагу оренді, ніж купівлі – адже не знаєш, куди закине життя в майбутньому. Хоча серед них є й ті, у кого чітко сформовано бачення власної оселі. Вони купують невеликі квартири, при цьому основні критерії вибору дуже схожі з такими у покоління Y.
Вони вибирають неординарні квартири, щоб мати свободу для творчості й натхнення, тому шукають унікальність та інновації. Найчастіше працюють вдома, а значить наявність ергономічної інфраструктури є обов’язковою.

Кожна людина унікальна. Тому кожен раз, працюючи з клієнтом, важливо підбирати індивідуальний ключ, враховуючи при цьому багато різних критеріїв.
Робота з різними поколіннями дозволила нам сформувати власні ключі для успішної роботи. Ми помітили, що покупці вибирають нерухомість, продавці якої … схожі на них самих. Тому описуючи портрет майбутнього покупця слід придивитися до свого продавця.
Головне, що повинен вміти ріелтор – це слухати і чути, розуміючи, при цьому, до якого покоління належить його клієнт. Дивлячись на його зовнішній вигляд, звички, манеру і тон розмови, можна чітко вловити, який тип нерухомості йому підходить.
В оренді, наприклад, саме так і відбувається. Уже при першому контакті з орендарем ми розуміємо, чи буде він винаймати це житло.
Психологічний портрет клієнта – не порожній звук, для професіонала це дуже важливий критерій, який дає можливість заощадити не тільки час клієнтів, але й їхні гроші.

(с) Є. Гончаренко

Next Post

© 2020 RECON

Theme by Anders Norén